ESCAPE ROOM | EMERGÈNCIA CLIMÀTICA I SALUT PLANETÀRIA

03/04/2023

ESCAPE ROOM | EMERGÈNCIA CLIMÀTICA I SALUT PLANETÀRIA

El proper 22 d'abril es celebra el dia MUNDIAL DE LA TERRA, per tal d'augmentar la consciència pública sobre els problemes ambientals.

És per això que s'ha organitzat una ESCAPE ROOM d'EMERGÈNCIA CLIMÀTICA i SALUT PLANETÀRIA pels propers dies 21, 22 i 23 d'abril (divendres de 15 a 19 h. i dissabte i diumenge de 10 a 14 h. i de 15 a 19 h.) al Casal Cultural. L'activitat és gratuïta, està oberta al púbic en general i té una durada de 45 minuts.

La finalitat d'aquesta activitat és aprendre'n una mica més sobre els reptes ambientals als què ens enfrontem i les oportunitats: els límits del planeta, els microplàstics a les platges, l'emissió de gasos amb l'efecte hivernacle, els efectes del canvi climàtic, la petjada hídrica, el consum de proximitat, l'economia circular, l'eficiència energètica, la biomassa dels boscos, d'entre d'altres.

Cal INSCRIPCIÓ PRÈVIA a l'Ajuntament de Montferri. Les sessions seran cada hora per a grups de 4 persones i es prega puntualitat (arribar 10 min' abans).

Organitza: Diputació de Tarragona amb la col·laboració de l'Ajuntament de Montferri.